Ostrowski Klub Karate Kyokushin

Oficjalny serwis internetowy Klubu OKKK

Ostrowski Klub Karate Kyokushin

Oficjalny serwis internetowy Klubu OKKK

KYU 10.1

A> Techniki

Kihon (podstawy)

1) Tachikata (pozycje): Fudo dachi , Heisoku Dachi,

2) Tsuki (ciosy / uderzenia): Seiken Morote Tsuki Chudan, Jodan, Gedan

3) Uke (bloki): Morote Gedan Barai

4) Geri (kopni臋cia): Hiza Geri,

B> Sprawno艣膰: Zaciskanie pi臋艣ci聽 50 razy

D> Teoria

Zasady bezpiecze艅stwa na sali, w szatni, strefy (jodan, chudan, gedan), znaczenie s艂owa kiai -„okrzyk”

 

KYU 10.2

A> Techniki

Kihon (podstawy)

1) Tachikata (pozycje): Shizen Dachi (Sotohachiji Dachi),

2) Tsuki (ciosy / uderzenia): Seiken Chudan Tsuki, Seiken Jodan Tsuki, Seiken Gedan Tsuki,

3) Uke (bloki): Gedan Barai

4) Geri (kopni臋cia): Mae Keage

B> Sprawno艣膰: Elastyczno艣膰: g艂owa dociera do pod艂ogi z pozycji siedz膮cej z otwartymi nogami

Pompki: 10 na pi臋艣ciach i kolanach

Przysiady: 20,

D> Teoria

Pozycja seiza- siadanie i wstawanie, uk艂ony, znaczenie s艂owa naura- powr贸t

 

KYU 10.3

A> Techniki

Kihon (podstawy)

1) Tachikata (pozycje): Zenkutsu Dachi

2) Tsuki (ciosy / uderzenia): Seiken Ago Uchi

3) Uke (bloki): Jodan Uke

4) Geri (kopni臋cia): Uchimawashi,

5)Ido (Poruszanie si臋)

W Zenkutsu Dachi: Poruszanie si臋 do przodu i do ty艂u, obracanie w po艂膮czeniu z jedn膮 technik膮 (Tsuki, Kei, Uke)

Np.: Zenkutsu Dachi + Seiken Oi Tsuki lub Gyaku

6)Kata: Taikyuko Sono Ichi, 聽Ni

B> Sprawno艣膰

Elastyczno艣膰: g艂owa dociera do pod艂ogi z pozycji siedz膮cej z otwartymi nogami

Pompki: 10 na pi臋艣ciach i kolanach, Przysiady: 20

C> Kumite

1) Yakusoku Kumite: Obrona tylko przeciwko atakowi

Obrona r臋koma przeciwko Tsuki lub Keri / Blok nogi przeciwko Tsuki lub Keri

2) Jiyu Kumite: 30 sekund (kryterium)

Reigi (opanowanie, postawa) / Kamae (gotowo艣膰) / Kiai

D> Teoria

Znaczenie s艂owa karate oraz kara – pusty, te – r臋ka, osu – akceptacja, pozdrowienie itp.

 

KYU 9.1

A> Techniki

1) Tachikata (pozycje): Musubi dachi, Heiko dachi

2)Tsuki (ciosy / uderzenia): Uranken Gammen (Shomen) Uchi,

3) Uke (bloki): Chudan Soto Uke,

4) Geri (kopni臋cia): Sotomawashi

5)Ido (Poruszanie si臋)

Kokutsu Dachi (Nekoashi dachi): Poruszanie si臋 do przodu i do ty艂u, obracanie

Np .: Kokutsu dachi + Chudan Uchi Uke

Powt贸rzenie tej samej techniki: Np .: Zenkutsu Dachi + Seiken Oi Tsuki dwa razy (2x)

Zenkutsu Dachi + Seiken Chudan Sanbon Tsuki (3x)

6)Kata: Sokugi Taikyoku Sono Ichi

B> Sprawno艣膰

Elastyczno艣膰: to samo kryterium, co dla bia艂ego pasa, ale z popraw膮

Pompki: 10 na pi臋艣ciach, Przysiady: 30

C> Kumite

To samo kryterium, co dla pomara艅czowego pasa.

D> Teoria

Prawid艂owy wygl膮d karategi i wi膮zanie pasa, liczenie po japo艅sku do dziesi臋ciu

 

KYU 9.2

A> Techniki

1) Tachikata (pozycje): Uchihachiji Dachi,

2)Tsuki (ciosy / uderzenia): Tettsui oroshi

3) Uke (bloki): Chudan Uchi Uke

4) Geri (kopni臋cia): Kin Geri

5)Ido (Poruszanie si臋)

(Nekoashi dachi): Poruszanie si臋 do przodu i do ty艂u, obracanie

Np .: Nekoashi dachi + Chudan Uchi Uke

6)Kata: Sokugi Taikyoku Sono Ni

B> Sprawno艣膰

Elastyczno艣膰: to samo kryterium, co dla bia艂ego pasa, ale z popraw膮

Pompki: 15 na pi臋艣ciach,聽 Przysiady: 30

C> Kumite

To samo kryterium, co dla pomara艅czowego pasa

D> Teoria

Znaczenie s艂贸w: sensei – nauczyciel, sempai – starszy rang膮, shihan – nauczyciel mistrz

 

KYU 9.3

Techniki

1) Tachikata (pozycje) :聽 Tsuruashi Dachi

2)Tsuki (ciosy / uderzenia): Seiken Shita Tsuki,

3) Uke (bloki): Uchi Uke /Gedan Barai,

4) Geri (kopni臋cia): Mae Geri Chudan

5)Ido (Poruszanie si臋)

Kokutsu Dachi Shuto Mawashi Uke, Enkei Gyaku Tsuki

Sanchin Dachi: Poruszanie si臋 do przodu i do ty艂u, obracanie

Np .: Sanchin Dachi + Seiken Chudan Gyaku Tsuki

6) Kata: Sokugi Taikyoku Sono San

B> Sprawno艣膰

Elastyczno艣膰: to samo kryterium, co dla bia艂ego pasa, ale z popraw膮

Pompki: 15 na pi臋艣ciach, Przysiady: 30

C> Kumite

To samo kryterium, co dla pomara艅czowego pasa

D> Teoria

Znaczenie s艂owa: kyoku-shin-kai

 

KYU 8.1

A> Techniki

1) Tachikata (pozycje): Kokutsu Dachi, Nekoashi Dachi

2) Tsuki (ciosy / uderzenia): Shuto Sakotsu Uchi, Shuto Sakotsu Uchikomi,

3) Uke (bloki): Uchi Uke Gedan Barai, Morote Uke

4) Geri (kopni臋cia): Mawashi Geri Chudan

5) Ido (Poruszanie si臋)

Kokutsu Dachi (Nekoashi dachi): Poruszanie si臋 do przodu i do ty艂u, obracanie

Np .: Kokutsu dachi + Chudan Uchi Uke

Powt贸rzenie tej samej techniki: Np .: Zenkutsu Dachi + Seiken Oi Tsuki dwa razy (2x)

Zenkutsu Dachi + Seiken Chudan Sanbon Tsuki (3x)

6)Kata: Kihon Sono Ichi

B> Sprawno艣膰

Elastyczno艣膰: to samo kryterium, co dla bia艂ego pasa, ale z popraw膮

Pompki: 15 na pi臋艣ciach, Przysiady: 30

C> Kumite

To samo kryterium, co dla pomara艅czowego pasa

D> Teoria

Przysi臋ga dojo

 

KYU 8.2

A> Techniki

1) Tachikata (pozycje): Uchihachiji Dachi,

2)Tsuki (ciosy / uderzenia): Shuto Gammen Uchi, Shuto Hizo Uchi,

3) Uke (bloki): Shuto Mawashi Uke,

4) Geri (kopni臋cia): Kansetsu Geri,

5)Ido (Poruszanie si臋)

(Nekoashi dachi): Poruszanie si臋 do przodu i do ty艂u, obracanie

Np .: Nekoashi dachi + Chudan Uchi Uke

6)Kata: Taikyoku Sono San,

B> Sprawno艣膰

Elastyczno艣膰: to samo kryterium, co dla bia艂ego pasa, ale z popraw膮

Pompki: 15 na pi臋艣ciach, Przysiady: 30

C> Kumite

To samo kryterium, co dla pomara艅czowego pasa

D> Techniki oddychania

Nogare I – oddychanie

 

KYU 8.3

A> Techniki

1) Tachikata (pozycje) : Tsuruashi Dachi

2)Tsuki (ciosy / uderzenia): Shuto Uchi Uchi

3) Uke (bloki): Morote Uke

4) Geri (kopni臋cia): Ushiro Geri,

5)Ido (Poruszanie si臋)

Kokutsu Dachi Shuto Mawashi Uke, Enkei Gyaku Tsuki

Sanchin Dachi: Poruszanie si臋 do przodu i do ty艂u, obracanie

Np .: Sanchin Dachi + Seiken Chudan Gyaku Tsuki

6)Kata: Pinan Sono Ichi

B> Sprawno艣膰

Elastyczno艣膰: to samo kryterium, co dla bia艂ego pasa, ale z popraw膮.

Pompki: 15 na pi臋艣ciach, Przysiady: 30

C> Kumite

To samo kryterium, co dla pomara艅czowego pasa

D> Techniki oddychania

Nogare II- oddychanie ura (odwrotnie)

 

KYU 7.1

A> Techniki

1) Tachikata (pozycje): Kiba Dachi

2)Tsuki (ciosy / uderzenia): Uraken Sayu Uchi, Uraken Hizo Uchi

3) Uke (bloki): Mae Mawashi Uke

4) Geri (kopni臋cia): Yoko Keage,

5)Ido (Poruszanie si臋)

Kiba Dachi: Poruszanie si臋 na boki do przodu i do ty艂u (Mae Kosa, Ushiro Kosa), obracanie

Np .: Kiba Dachi Jun Tsuki, Tettsui

6)Kata: Pinan Sono Ni

B> Sprawno艣膰

Elastyczno艣膰: ramiona dotykaj膮 pod艂ogi w pozycji siedz膮cej z otwartymi nogami

Pompki: 20, Przysiady: 40, Stanie na r臋kach: 40 sekund

C> Kumite

1) Yakusoku Kumite: Uke Kaeshi (Blokowanie i odwet)

Do艂膮czanie przeciwnik贸w, Blokowanie, Odwet przy u偶yciu r贸偶nych atak贸w, blok贸w i reakcji; np .: r臋ka r臋ka r臋ka / r臋ka noga r臋ka / r臋ka noga / etc

2) Jiyu Kumite: 60 sekund (w zale偶no艣ci od instruktora)

Reigi / Kamae / Kiai / Speed 鈥嬧/ Power / Stamina (Kokyu) / Uke Kaeshi

(Opanowanie/Gotowo艣膰/Okrzyk/Szybko艣膰/Si艂a/Wytrzyma艂o艣膰/Blokowanie i Kontratak/)

D> Techniki oddychania

Ibuki – oddychanie z 2 wydechami

 

KYU 7.2

A> Techniki

1) Tachikata (pozycje) : Sanchin Dachi

2)Tsuki (ciosy / uderzenia): Tettsui,

3) Uke (bloki): Jyuji Uke

4) Geri (kopni臋cia): Yoko Geri Chudan

5)Ido (Poruszanie si臋)

Po艂膮czenie: Uke i cios贸w聽 np.: Zenkutsu Dachi + Jodan Uke, Seiken Chudan Gyaku Tsuki

6)Kata: Pinan Sono San

B> Sprawno艣膰

Elastyczno艣膰: ramiona dotykaj膮 pod艂ogi w pozycji siedz膮cej z otwartymi nogami

Pompki: 20, Przysiady: 40,聽 Stanie na r臋kach: 40 sekund

C> Kumite

1) Yakusoku Kumite: Uke Kaeshi (Blokowanie i odwet)

Do艂膮czanie przeciwnik贸w, Blokowanie, Odwet przy u偶yciu r贸偶nych atak贸w, blok贸w i reakcji; np .: r臋ka r臋ka r臋ka / r臋ka noga r臋ka / r臋ka noga / etc

2) Jiyu Kumite: 60 sekund (w zale偶no艣ci od instruktora)

Reigi / Kamae / Kiai / Speed 鈥嬧/ Power / Stamina (Kokyu) / Uke Kaeshi

(Opanowanie/Gotowo艣膰/Okrzyk/Szybko艣膰/Si艂a/Wytrzyma艂o艣膰/Blokowanie i Kontratak)

聽D> Teoria

Etykieta dojo

 

KYU 7.3

A> Techniki

1) Tachikata (pozycje): Kakeashi Dachi

2)Tsuki (ciosy / uderzenia): Nukite, Hiji Uchi,聽 Shotei, Hiji Uchi, Uraken Mawashi Uchi

3) Uke (bloki): Haito Uchi Uke

4) Geri (kopni臋cia)

Mae Geri Jodan

5)Ido (Poruszanie si臋)

Tsuki i Keri np .: Zenkutsu Dachi + Mae Geri, Seiken Chudan Tsuki

6)Kata: Pinan Sono Yon

7) Kokyu Ho (technika oddychania)

Ibuki

B> Sprawno艣膰

Elastyczno艣膰: ramiona dotykaj膮 pod艂ogi w pozycji siedz膮cej z otwartymi nogami

Pompki: 20, Przysiady: 40, Stanie na r臋kach: 40 sekund

C> Kumite

1) Yakusoku Kumite: Uke Kaeshi (Blokowanie i odwet)

Do艂膮czanie przeciwnik贸w, Blokowanie, Odwet przy u偶yciu r贸偶nych atak贸w, blok贸w i reakcji; np .: r臋ka r臋ka r臋ka / r臋ka noga r臋ka / r臋ka noga / etc

2) Jiyu Kumite: 60 sekund (w zale偶no艣ci od instruktora)

Reigi / Kamae / Kiai / Speed 鈥嬧/ Power / Stamina (Kokyu) / Uke Kaeshi

Opanowanie/Gotowo艣膰/Okrzyk/Szybko艣膰/Si艂a/Wytrzyma艂o艣膰/Blokowanie i Kontratak/

D>Teoria

historia Kyokushin Karate

 

KYU 6.1

A>Techniki:

1) Tachikata (pozycje)-wszystkie dotychczasowe pozycje聽 w lepszym wykonaniu

2)Tsuki (ciosy / uderzenia): Koken Uchi

3) Uke (bloki): Koken Uke

4) Geri (kopni臋cia): Mawashi Geri Jodan

5)Ido (Poruszanie si臋)

Kaiten Ido (Spinning): Np .: Kiba Dachi + Kaiten Tettsi

Dako Ido (k膮t 45 stopni) Np .: 45庐 Kiba Dachi + Gedan Barai

6)Kata: Pinan Sono Go,

7) Kokyu Ho (technika oddychania)

B> Sprawno艣膰

Elastyczno艣膰: Tak samo jak w przypadku niebieskiego paska z zauwa偶aln膮 popraw膮

Pompki: 25: Przysiady: 40

Stanie na r臋kach: 50 sekund: Skok (Tobi Geri): W艂asna wysoko艣膰 + 15 cm

C> Kumite

1) Yakusoku Kumite Uke Kaeshi (Blok i Odwet) z zauwa偶aln膮 popraw膮 ni偶 Niebieski Pas.

Do艂膮czanie przeciwnik贸w, Blokowanie, Odwet przy u偶yciu r贸偶nych atak贸w, blok贸w i reakcji; np .: r臋ka r臋ka r臋ka / r臋ka noga r臋ka / r臋ka noga / etc鈥

2) Jiyu Kumite: 60 sekund (3 rundy lub wi臋cej)

Reigi / Kamae / Kiai / Speed 鈥嬧/ Power / Stamina (Kokyu) / Uke Kaeshi

Opanowanie/Gotowo艣膰/Okrzyk/Szybko艣膰/Si艂a/Wytrzyma艂o艣膰/Blokowanie i Kontratak/

 

KYU 6.2

A>Techniki

1) Tachikata (pozycje): wszystkie dotychczasowe pozycje聽 w lepszym wykonaniu

2)Tsuki (ciosy / uderzenia): Haito Uchi, Morote Tsuki

3) Uke (bloki): wszystkie dotychczasowe bloki聽 w lepszym wykonaniu

4) Geri (kopni臋cia): Ura Mawashi Geri

5)Ido (Poruszanie si臋): wszystkie dotychczasowe聽 w lepszym wykonaniu

6)Kata: Yantsu,

7) Kokyu Ho (technika oddychania)

B> Sprawno艣膰

Elastyczno艣膰: Tak samo jak w przypadku niebieskiego paska z zauwa偶aln膮 popraw膮

Pompki: 25: Przysiady: 45: Stanie na r臋kach: 50 sekund

Skok (Tobi Geri): W艂asna wysoko艣膰 + 15 cm

C> Kumite

1) Yakusoku Kumite Uke Kaeshi (Blok i Odwet) z zauwa偶aln膮 popraw膮 ni偶 Niebieski Pas.

Do艂膮czanie przeciwnik贸w, Blokowanie, Odwet przy u偶yciu r贸偶nych atak贸w, blok贸w i reakcji; np .: r臋ka r臋ka r臋ka / r臋ka noga r臋ka / r臋ka noga / etc鈥

2) Jiyu Kumite: 60 sekund (3 rundy lub wi臋cej)

Reigi / Kamae / Kiai / Speed 鈥嬧/ Power / Stamina (Kokyu) / Uke Kaeshi

Opanowanie/Gotowo艣膰/Okrzyk/Szybko艣膰/Si艂a/Wytrzyma艂o艣膰/Blokowanie i Kontratak/

 

KYU 6.3

A> Techniki

1) Tachikata (pozycje): wszystkie dotychczasowe pozycje聽 w lepszym wykonaniu

2)Tsuki (ciosy / uderzenia): wszystkie dotychczasowe techniki聽 w lepszym wykonaniu

3) Uke (bloki): wszystkie dotychczasowe bloki聽 w lepszym wykonaniu

4) Geri (kopni臋cia): Uchiro Mawashi Geri

5)Ido (Poruszanie si臋): wszystkie dotychczasowe聽聽 w lepszym wykonaniu

6)Kata: Tsuki No Kata

7) Kokyu Ho (technika oddychania)

B> Sprawno艣膰

Elastyczno艣膰: Tak samo jak w przypadku niebieskiego paska z zauwa偶aln膮 popraw膮

Pompki: 30, Przysiady: 50

Stanie na r臋kach: 50 sekund, Skok (Tobi Geri): W艂asna wysoko艣膰 + 15 cm

C> Kumite

1) Yakusoku Kumite Uke Kaeshi (Blok i Odwet) z zauwa偶aln膮 popraw膮 ni偶 Niebieski Pas.

Do艂膮czanie przeciwnik贸w, Blokowanie, Odwet przy u偶yciu r贸偶nych atak贸w, blok贸w i reakcji; np .: r臋ka r臋ka r臋ka / r臋ka noga r臋ka / r臋ka noga / etc鈥

2) Jiyu Kumite: 60 sekund (3 rundy lub wi臋cej)

Reigi / Kamae / Kiai / Speed 鈥嬧/ Power / Stamina (Kokyu) / Uke Kaeshi

Opanowanie/Gotowo艣膰/Okrzyk/Szybko艣膰/Si艂a/Wytrzyma艂o艣膰/Blokowanie i Kontratak/

 

KYU 5.1

A> Techniki

1.Tachikata (pozycje)

Podstawowa praca krokowa w Kumite No Kamae: Okuri Ashi, Fumi Ashi, Kosa, Oiashi (Sagari)

2)Tsuki (ciosy / uderzenia): wszystkie dotychczasowe ciosy聽 w lepszym wykonaniu

3) Uke (bloki): wszystkie dotychczasowe bloki聽 w lepszym wykonaniu

4) Geri (kopni臋cia): wszystkie dotychczasowe kopni臋cia w lepszym wykonaniu

5)Ido (Poruszanie si臋): wszystkie dotychczasowe聽聽 w lepszym wykonaniu

6)Kata: Taikyoku Sono Ichi Ura, Ni Ura i San Ura

7) Kokyu Ho (technika oddychania)

B> Sprawno艣膰

Elastyczno艣膰: klatka piersiowa dotyka pod艂ogi w pozycji siedz膮cej z otwartymi nogami

Pompki: 30, Przysiady: 60, Stanie na r臋kach: 60 sekund

Chodzenie na r臋kach do przodu i do ty艂u

Skok (Tobi Geri): W艂asna wysoko艣膰 + 20 cm

Przeskoki nad trzymanym w r臋kach dr膮偶kiem do przodu i do ty艂u co najmniej 3 razy

C> Kumite

1) Yakusoku kumite: kombinacja Uke i Uke Kaeshi w Kumite No Kamae, praca n贸g

2) Jiyu Kumite: 60 sekund (5 rund lub wi臋cej)

Reigi / Kamae / Kiai / Speed 鈥嬧/ Power / Stamina (Kokyu) / Uke Kaeshi

Opanowanie/Gotowo艣膰/Okrzyk/Szybko艣膰/Si艂a/Wytrzyma艂o艣膰/Blokowanie i Kontratak/

Rytm / po艂膮czenie (techniki r膮k i n贸g) / praca n贸g

D> Teoria

znajomo艣膰 podstawowych s艂贸w po japo艅sku

 

KYU 5.2

A> Techniki

1) Tachikata (pozycje) : wszystkie dotychczasowe pozycje聽 w lepszym wykonaniu

2)Tsuki (ciosy / uderzenia): wszystkie dotychczasowe ciosy聽 w lepszym wykonaniu

3) Uke (bloki): wszystkie dotychczasowe bloki聽 w lepszym wykonaniu

4) Geri (kopni臋cia): wszystkie dotychczasowe ciosy聽 w lepszym wykonaniu

5)Ido (Poruszanie si臋) : wszystkie dotychczasowe聽聽 w lepszym wykonaniu

6)Kata: Gekisai Dai,

7) Kokyu Ho (technika oddychania)

B> Sprawno艣膰

Elastyczno艣膰: klatka piersiowa dotyka pod艂ogi w pozycji siedz膮cej z otwartymi nogami

Pompki: 30, Przysiady: 60,Stanie na r臋kach: 60 sekund

Spaceruj r臋k膮 do przodu i do ty艂u po korytarzu

Skok (Tobi Geri): W艂asna wysoko艣膰 + 20 cm

Przeskoki nad trzymanym w r臋kach dr膮偶kiem do przodu i do ty艂u co najmniej 5 razy

C> Kumite

1) Yakusoku kumite: kombinacja Uke i Uke Kaeshi w Kumite No Kamae, praca n贸g

2) Jiyu Kumite: 60 sekund (5 rund lub wi臋cej)

Reigi / Kamae / Kiai / Speed 鈥嬧/ Power / Stamina (Kokyu) / Uke Kaeshi

Opanowanie/Gotowo艣膰/Okrzyk/Szybko艣膰/Si艂a/Wytrzyma艂o艣膰/Blokowanie i Kontratak/

Rytm / po艂膮czenie (techniki r膮k i n贸g) /

D> Teoria

Komendy stosowane na treningu Kyokushin Karate

 

KYU 5.3

A> Techniki

1) Tachikata (pozycje): wszystkie dotychczasowe pozycje聽 w lepszym wykonaniu

2)Tsuki (ciosy / uderzenia): wszystkie dotychczasowe ciosy 聽 w lepszym wykonaniu

3) Uke (bloki): wszystkie dotychczasowe pozycje聽 w lepszym wykonaniu

4) Geri (kopni臋cia): wszystkie dotychczasowe pozycje聽 w lepszym wykonaniu

5)Ido (Poruszanie si臋): wszystkie dotychczasowe聽聽 w lepszym wykonaniu

6)Kata: Tekki Sono Ichi

7) Kokyu Ho (technika oddychania)

B> Sprawno艣膰

Elastyczno艣膰: klatka piersiowa dotyka pod艂ogi w pozycji siedz膮cej z nogami w rozkroku.

Pompki : 30, Przysiady: 60,Stanie na r臋kach: 60 sekund

Skok (Tobi Geri): W艂asna wysoko艣膰 + 20 cm

Przeskoki nad trzymanym w r臋kach dr膮偶kiem do przodu i do ty艂u co najmniej 10

C> Kumite

1) Yakusoku kumite: kombinacja Uke i Uke Kaeshi w Kumite No Kamae, praca n贸g

2) Jiyu Kumite: 60 sekund (5 rund lub wi臋cej)

Reigi / Kamae / Kiai / Speed 鈥嬧/ Power / Stamina (Kokyu) / Uke Kaeshi

Opanowanie/Gotowo艣膰/Okrzyk/Szybko艣膰/Si艂a/Wytrzyma艂o艣膰/Blokowanie i Kontratak/

Rytm / po艂膮czenie (techniki r膮k i n贸g) / praca n贸g

D> Teoria

Komendy stosowane na zawodach Kyokushin Karate